onsdag 9 juni 2021

Lycka till på högstadiet!

 Ja, jag försvann ju som de två sista veckorna till annan lokal med schemaläggningsjobb.

Så skriver här till er alla.

Tack
-för att jag fått vara med er inomhus och utomhus under olika årstider med olika väder
-för vår tid under dessa år när vi lekt, friidrottat, orienterat, resonerat, simmat, dansat, lägerskolat, idrottat, sportat, redskapsbanor, skridskor, skidåkning, styrka, kondition, rörlighet...
-för att jag fått tjata om ombyte och skor
-för att jag fått säga hur duktiga ni är
-för att jag fått lyssna på erat surr
-för att jag fått se hur ni utvecklats som person

Önskar er alla en skön ledighet.

Ta med er att ni alla är bra precis som ni är! 
Tro på er själva!
Välj kloka val i livet som känns rätt för just dig!
Allt för att just du ska må bra.

Må så gott/Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar